понеділок, 23 червня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 5-6.



У нас було цікаве та повчальне заняття. Дуже багато пізнавального матеріалу ми опрацювали!
Цей модуль допоміг усвідомити позитивні та негативні моменти викоритсання Internet в навчанні учнів. Ми оцінювали інтернет-ресурси та їх придатність використання в проектах.
Дуже важливим апектом даного модуля є авторські права в інтернеті. 
Завдяки використанню інтернет-ресурсів в процесі навчання я зможу виховувати почуття відповідальності дітей у процесі навчання та контролювати і допомогати відповідно використання учнями інтернет-ресурсів як на уроках, так і у позаурочний час.
Мені сподобалося проведення наших педрад, робота в групах була емоційною та креативною. Наша група, зокрема, називалася "Білі лебеді".
Навчилися вставляти картинки в сторінки блогу. Працювали над створенням вчительких презентацій. 

4 коментарі:

  1. Алло,мені дуже подобається, що ти маєш свою думку і її відстоюєш. Труднощі ти впевнено долаєш, бо я сиджу поруч і бачу, як ти це робиш.Так тримати.

    ВідповістиВидалити
  2. Старанна учениця і в навчання і в рефлексії. Молодець. Я думаю, що в майбутньому Ви без комп'ютера не зможете жити. Успіхів Вам у нашій спільній роботі з колегами.

    ВідповістиВидалити