четвер, 19 червня 2014 р.

Рефлексія модуль1-2

Цей модуль домоміг мені обдумати власні цілі навчання ,а саме мені сподобалось працювати над програмою створення проектів. Я навчилася переходити з однієї програми на іншу. Навчилася копіювати і вставляти потрібну мені інформацію,речення,картинки,робити вкладки на свій робочий стіл,створила свою вікі-сторінку і свій блог. Викликало труднощі  створення бук летів,таблиць.Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме дає змогу працювати творчо, допоможе організувати навчання учнів. Проекти допоможуть моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21століття. Дякую тренерам за доброзичливість та взаєморозуміння. Приємно з вами працювати,хочеться вчитися.

2 коментарі:

  1. Вітаю Вас з першим днем навчання! Молодець! Для першої рефлексії класно. Спробуйте писати не через кому свої ідеї, а кожну думку - новим реченням. Крім власних вражень тут можна ділилися своїми сумнівами, запитаннями, проблемами. Не бійся починати речення з "Я думаю" , "Я сумніваюся", "Я згодна", "мені не зрозуміло" тощо. Успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Сподобалось, що Ви не боїтесь висловити почуття. Я думаю, що такий хороший підхід до аналізу інформації та пізнання себе приведе до успіху... Бажаю плідної роботи.

    ВідповістиВидалити